28 квітня 2014 р.

Життєво важливо! Їжа

Турки люблять їжу. Та й ми дай боже.

Тому на затравку зпозаранку закину картинку і кілька лексем з вимовою (хоча там і прочитати легко)


Yiyecekler
[йійежеклЕр]
Їжа
İçecekler
[ІчеджеклЕр]
Питво (пиття?))
Ekmek
[екмЕк]
Хліб
Et
[ет]
М'ясо
Zeytin
[зейтІн]
Оливи
Peynir
[пейнИр]
Сир
Salam
[салАм]
Ковбаса
Sosis
[сосІс]
Сосиски
Yumurta
[йумуртА]
Яйце
Reçel
[речЕль]
Варення
Su
[су]
Вода
Çay
[чай]
Чай
Kahve
[кахвЕ]
Кава
Süt
[сют]
Молоко
Meyve suyu
[мейвЕ суйУ]
Сік
Limonata
[лімонатА]
Лимонад
Gazoz
[газОз]
Газована вода
Sahlep
[сахлеп]
Салеп

Ну і трошка розширю інформацію.
Наприклад у туреччині «normal ekmek» (нормальний хліб), то тільки такий м’який білий батон. Його люблять всі, кому дозволяє здоров'я та комплекція. 
А чорний хліб у них чорним не називається,  а зветься «kepek ekmek» (висівковий хліб).
Горду назву «et» носить тільки те м’ясо, що було колись коровою, бараном або козою. Бо куряче м”ясо у них зветься просто куркою «tavuk».

«Peynir» - всі сири, окрім твердого сиру. Твердий сир у них зветься «kaşar»  [кашар].

Про уроки по скайпу тут

7 коментарів :

  1. Дуже рада,шо надибала Ваш блог. Дуже потрібна допомога (хоча в мене більше проблем з граматикою зараз), тому elinize saglık :) Чекатиму з нетерпінням нових постів та підказок :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. вітаю, дорогенька

      то ви мені скидайте у коментарі те, про що хотіли би знати, я би вибудовувала програму постів ona göre)

      і я теж ради, що ви знайшли цей блог. добре знати, що одного читача знайдено )

      Видалити
  2. Доброго дня)) Тепер ви маєте двох читачів))) Дуже вдячна за такий цікавий блог, адже не так просто знайти інформацію щодо турецької граматики українською мовою(
    Також чекатиму з нетерпінням продовження))

    ВідповістиВидалити
  3. Схоже, великий список, деякі з них є моїми фаворитами, а також. Але є також деякі ресторани в списку, що Я не був в ще, робити щось про те, що! Любіть свій блог, до речі, велика концепції та дизайну!

    Кращий ресторан в Тель-Авіві

    ВідповістиВидалити
  4. Рада що знайшла цей блог ...Цікаво достурно

    ВідповістиВидалити
  5. Який переклад слова кічик(мені так почулось) цікаво дуже

    ВідповістиВидалити
  6. також рада,що знайшла цей блог

    ВідповістиВидалити